تندیس - achap - روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش 3) -
۰۳
آبان

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۳)

4- موقعیت تجاری منحصر به فرد را ایجاد کنید
سهم بازار تحت تأثیر عوامل مختلفی از جمله امکان پاسخگویی به نیاز به شکلی که هیچ شرکت دیگری قادر به آن نیست اگر شرکت شما این توانایی را دارد ، این توانایی را دارد که یک موقعیت تجاری منحصر به فرد در بازار را در اختیار شما قرار دهد. این موقعیت را تعریف کنید و آن را در هر کاری که شرکت شما انجام می دهد ، انجام دهید تا سهم فعلی بازار خود را حفظ کنید و آن را در طولانی مدت افزایش دهید.

بنابراین چگونه موقعیت برند خود را تعریف می کنید؟ محصولات و خدمات بی نظیر تنها اولین قدم است. همچنین به تیم بازاریابی شما نیاز دارد تا ظاهر متمایز ، لحن صدا و شخصیت برند – و همچنین برنامه ای برای برقراری موقعیت جدید خود در هر فرصت ایجاد کند.

این نام تجاری شامل همه چیزهایی است که شرکت شما در اختیار مشتریان قرار می دهد ، و این باعث می شود مشتری های جدیدی که به دنبال همان نوع تجربه هستند ، جذب مشتری را آسان تر کنند.