تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۷)

مورد بعدی که شما باید انجام دهید درخواست درخواست ارجاع است. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که مشتریان به شما مراجعه کنند. شما باید بپرسید به عنوان مثال، اگر شما صاحب یک شرکت مشاوره در زمینه طراحی وب هستید، می تواند به سادگی بگوید، “آیا شما شخص دیگری را می شناسید که از طراحی مجدد وب سایت بهره مند شود؟” می تواند در صورت ارائه 50 دلار از قبض خود را ارائه دهد. نام و اطلاعات تماس هر کسی که می داند می تواند سود ببرد. این می تواند ارسال کارت تشکر از شما برای مشتریان موجود باشد، و در کارت تشکر از شما، ویژه ای برای بازگشت دوباره مشتری و ویژه برای دوستان و خانواده مشتری ارائه می دهد. شما می توانید یک سیستم کامل طراحی کنید که اگر یک مراجعه به شما ارائه دهند ، اکنون یک VIP نقره ای هستند. اگر آنها دو مراجعه به شما ارائه دهند، آنها به یک VIP طلا تبدیل می شوند. و اگر آنها سه مراجعه به شما ارائه دهند، آنها به یک پلاتین VIP تبدیل می شوند. هر سطح VIP می تواند مزایای مختلفی را دریافت کند. روش های زیادی برای تولید مراجعه وجود دارد، و مشاور شما می تواند در تعیین بهترین راه برای شما کمک کند.

مورد بعدی که می توانید انجام دهید شرکت در گروه های تولید ارجاع است. یک نمونه اتاق بازرگانی است. شما با افراد گروه آشنا می شوید و شروع می کنید به یکدیگر مراجعه کنید. بسیاری از گروه های تولیدکننده ارجاع دیگر نیز وجود دارند – برخی از آنها ساختار بیشتری نسبت به سایرین دارند. گروه هایی وجود دارند که به هر یک از شرکت کنندگان نیاز دارد که هر زمان که ملاقات کند، دو مراجعه به دیگران را به دیگران منتقل کند. گروه‌هایی هستند که برای پیوستن به آنها هزینه دارند و گروه‌هایی که برای پیوستن آزاد هستند. برخی از گروه ها ممکن است شرایط عضویت را داشته باشند. به عنوان مثال، گروهی وجود دارد که فقط از مشاوران صاحبان مشاغل کوچک تشکیل شده است. اگر می خواهید عضو شوید، مشتری های شما باید صاحبان مشاغل کوچک باشند. بنابراین یک حسابدار وجود دارد که در ارائه خدمت به صاحبان مشاغل کوچک، یک وکیل متخصص در خدمت به صاحبان مشاغل کوچک، یک برنامه ریز مالی، یک نماینده بیمه، یک طراح وب و غیره تخصص داشته باشد. هر دو هفته یکبار، این مشاوران ملاقات می کنند و مراجعه به یکدیگر را منتقل می کنند. ممکن است یک طراح مالی به طراح وب بگوید، “مشتری من در مورد مشکلات وب سایت به کمک نیاز دارد. او فکر می کند که سایت Flash خود در رتبه بندی صحیحی را کسب نمی کند. من او را برای شما ارسال خواهم کرد.”

هنگامی که صحبت از پیوستن به این گروه ها می شود، شما باید گروه را با دقت انتخاب کنید. برخی فقط یک رویداد بزرگ اجتماعی هستند که همه با یکدیگر گپ می زنند. برخی از آنها بسیار رسمی، ساختاری هستند، شما ارجاعات را می گذرانید و می روید. اگر به فکر پیوستن به یک گروه تولیدکننده ارجاع هستید، قطعاً با مشاور خود صحبت کنید. او می تواند به شما در انتخاب یکی از متناسب با شما کمک کند.

محصولات مرتبط