تندیس - achap - روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش 2) -
۱۱
آبان

روش های بلند مدت برای تبلیغات ( بخش ۲)

  1. افزایش تعامل با مشتریان
    نامزدی را به بخشی از روند فروش تبدیل کنید
    مطالعات بیشماری ارتباط بین درگیری مشتری و وفاداری مشتری را نشان می دهد. این یکی از دلایلی است که رسانه های اجتماعی از کانال کمکی به یک ابزار استاندارد در اکثر برنامه های بازاریابی تکامل یافته اند.

اگر می خواهید نحوه افزایش سهم بازار را بصورت آنلاین ببینید ، افزایش تعامل به شما کمک می کند تا سهم فعلی خود را حفظ کنید و مشتریان جدید بیشتری را به خریداران وفادار تبدیل کنید.

اغلب از طریق رسانه های اجتماعی و ایمیل ارتباط برقرار کنید. به طور مرتب مطالب جدید ارسال کنید و مشتریان را تشویق به اشتراک گذاری و اظهار نظر در مورد آن کنید. نامزدی بخشی از روند فروش را انجام دهید. پس از هر سفارش ، نظرسنجی ارسال کنید و از مشتریان بخواهید درباره روند سفارش ، تحویل و سایر موارد بازخورد بخواهید.