تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

نحوه انتخاب آژانس تبلیغاتی

تصمیم بگیرید که به چه خدماتی نیاز دارید. قبل از همکاری با یک آژانس تبلیغاتی، مشخص کنید که چرا آنها قرار است با آنها همکاری کنید.

اگر صرفا نیاز به یک تولید کننده محتوا یا یک طراح ساده دارید شاید بتوانید بصورت مستقل کار کنید و نیاز به عقد قرارداد با یک آژانس تبلیغاتی بزرگ نباشد.

با این حال، اگر به یک کمپین بازاریابی گسترده، از تبلیغات چاپی گرفته تا تبلیغات دیجیتالی یا همان دیجیتال مارکتینگ، احتمالاً به کمک یک آژانس نیاز خواهید داشت.

اگر برای تصمیم گیری در مورد اینکه چه نوع کمپین تبلیغاتی را راه اندازی کنید، یا اگر به شخصی نیاز دارید که برای شما آگهی بگذارد، احتمالاً به یک آژانس نیز نیاز دارید.

نحوه انتخاب آژانس تبلیغاتی

دانستن آنچه نیاز دارید نیز به شما کمک می کند تصمیم بگیرید چه نوع آژانسی را انتخاب کنید.

برخی از آژانس ها در قالب های خاصی مانند تبلیغات رادیویی یا تلویزیونی تخصص دارند،در حالی که برخی دیگر خدمات متنوع تری را ارائه می دهند. همچنین، برخی از آژانس ها عمدتاً بر ایجاد مواد تبلیغاتی خاص تمرکز می کنند، در حالی که برخی دیگر به شما کمک می کنند تا اهداف و نیازهای بازاریابی خود را مشخص کنید.

بودجه تبلیغاتی خود را مشخص کنید

تبلیغات و کمپین های شما ارتباط مستقیمی با بودجه بندی شما برای کسب و کارتان دارد، بعبارتی شما باید پیش از اینکه با هر آژانس تبلیغاتی همکاری نمایید بودجه تبلیغاتی خود را کامل کنار گذاشته و از آژانس تبلیغاتی بخواهید هم وزن با بودجه شما کمپین ها و پینشهادات خود را ارائه نمایند.

نحوه انتخاب آژانس تبلیغاتی

با ابزارهایی مانند ایمیل، ویدئو کنفرانس و پیام‌رسانی فوری، برقراری ارتباط همزمان با مردم در سراسر کشور و حتی جهان آسان‌تر از همیشه است.

اندازه گیری مقیاس خدمات دهی

قبل از اینکه آژانسی را انتخاب کنید، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید شخصی در جامعه‌ای که به آن خدمات می‌دهید قرار داشته باشد، به خصوص اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید که به شهر یا منطقه خاصی خدمات می‌دهد.

اندازه شرکت خود را با اندازه آژانس تبلیغاتی مطابقت دهید. اگر یک کسب و کار کوچک دارید، احتمالاً یک آژانس کوچک به شما خدمات بهتری خواهد داد. آژانس‌های بزرگ‌تر ممکن است خدمات بیشتری ارائه دهند، اما ممکن است استعدادهای برتر خود را به مشتریانی با مشخصات بالا اختصاص دهند.

نحوه انتخاب آژانس تبلیغاتی

با این حال، با آژانس‌های کوچک‌تر، احتمال بیشتری وجود دارد که توجه شخصی را به خود جلب کنید و به با استعدادترین کارمندان آن‌ها دسترسی داشته باشید، که اغلب شامل رئیس یا مدیرعامل می‌شوند. اگر شرکت کوچکی هستید، احتمالاً به همه خدمات ارائه شده توسط یک آژانس بزرگتر نیاز ندارید.با این حال، اگر یک شرکت بزرگ را اداره می کنید، احتمالاً باید با آژانس بزرگتری کار کنید که می تواند خدمات تبلیغاتی متنوع تری را انجام دهد.

نحوه انتخاب آژانس تبلیغاتی
محصولات مرتبط