تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

اشتباهات متداول در بازاریابی ( بخش ۴)

من نمی گویم تبلیغات مهم نیست. تبلیغات یک راه مهم برای جذب مشتری جدید است. در حقیقت بخش عمده ای از این مقاله را به موضوع تبلیغات اختصاص خواهیم داد. اما همیشه باید به یاد داشته باشید که بازاریابی به این صورت است که شما توسط مشتریان خود درک می کنید، و تبلیغات تنها یک راه (و اغلب گرانترین راه) برای بهبود این درک است.

آنچه باید برای کار کردن مناسب تبلیغات باشد
از آنجا که تبلیغات یکی از راههای مهم برای جلب مشتری به وب سایت یا فروشگاه جلوی آن است، اکنون در مورد این موضوع به تفصیل بحث خواهیم کرد. قبل از اینکه جزئیات تبلیغات را بررسی کنیم، بیایید در مورد آنچه باید درست پیش برود، کار کنیم تا تبلیغات کار کند.

خیلی ساده، شما باید وعده های خود را برآورده کنید. چند بار است که وب سایت یا تبلیغات برخی از شرکت ها را دیده اید، فکر کرده اید که آنها باید یک شرکت بزرگ و معتبر باشند، از خدمات خود استفاده کرده اند – فقط برای کشف اینکه خدمتی که ارائه داده اند، فراتر از انتظارات شما بوده است؟ آیا شما مشتری تکراری شدید؟ آیا به کسی گفته ای که به آنجا نرود؟

می بینید، تبلیغات موفق مشتریان را به در می رساند، اما باید وعده های خود را حفظ کنید. اگر تبلیغات شما تصویری بسیار بهتر از تجارت شما از آنچه در واقع است به تصویر می کشد، مشتریان باقی نخواهند ماند. آنها ممکن است شروع به گفتن به دوستان خود کنند که به نزد شما نیایند، بنابراین تبلیغات شما دوباره عقب افتاده است.

از سوی دیگر، فلسفی از “زیر قول و زیاده خواهی” وجود دارد. آیا این ایده خوبی است؟ به نظر ما، تحویل بیش از حد ایده خوبی است، اما امیدوار کننده نیست. می بینید، فضای کسب و کار امروز بسیار رقابتی تر می شود. اگر شما یک شرکت را به خطر بیاندازید، مشتری به شما مراجعه نخواهند کرد. اگر بتوانید خدماتی بهتر از رقبای خود ارائه دهید، فروتنی و کم امید بودن چیست؟ به مشتریان با افتخار بگویید که می توانید این کار را انجام دهید و هنگام آمدن آنها را شگفت زده کنید!

همین حالا به تبلیغات خود فکر کنید. جاهایی که خیلی زیاد به آنها قول داده اید چیست؟ جاهایی که هنوز به اندازه کافی وعده نکرده اید چیست؟

آیا شما سیستم هایی در اختیار دارید تا اطمینان حاصل کنید که هر زمان وعده های شما برآورده می شوند – مهم نیست که چقدر مشغول کار هستید یا چه کسی آن روز کار می کند؟

محصولات مرتبط