مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

انواع تبلیغات (بخش ۳)

3. تبلیغات تلویزیونی

تبلیغات تلویزیونی در دهه 1940 با تبلیغ موارد عملی و مبارزات سیاسی سرچشمه گرفت. هم اکنون تبلیغ کنندگان می توانند از تلویزیون برای تبلیغ غذا ، اسباب بازی ، فروشگاه ، خدمات تجاری و موارد دیگر – هم در کانالهای تلویزیونی محلی و هم برای شبکه های پخش ملی استفاده کنند. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به شبکه تلویزیونی منطقه ای یا ملی پرداخت می کند تا آگهی خود را در هنگام وقفه های مشخص شده در برنامه نویسی منظم شبکه نشان دهد.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *