مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

انواع تبلیغات (بخش ۴)

4. تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در اواسط دهه 1990 با آغاز تبلیغات “بنر” برای شرکتهای مختلف ارتباطی از راه دور آغاز شد. این تبلیغات در نقاط بینابینی در یک صفحه وب قرار داده می شود. در این روش تبلیغ ، تبلیغ کننده به صاحب وب سایت پرداخت می کند تا آگهی خود را در فضاهای در معرض محیطی که حاوی محتوای خود وب سایت هستند ، قرار دهد. تبلیغات اینترنتی شامل ویدیو ، بازاریابی موتورهای جستجو ، پست های رسانه های اجتماعی حمایت شده و موارد دیگر می شود.

محصولات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *