تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

بهترین شرکتهای تبلیغ کننده (بخش۶)

تبلیغات: تلویزیون ، اینترنت

چشمانم هنگام نوشتن این اغتشاش هنوز خیس است.

نام تجاری Always با این تبلیغات در خانه اجرا شد ، نه به این دلیل که پس از آغاز فعالیت تجاری در Super Bowl 2015 ، ویروسی شد ، بلکه به دلیل این یک پیام جدی بود که صدها میلیون نفر مدت ها بعد از پایان این کار تکرار کردند.

این کارزار به عنوان یک بازاریابی شروع شد و توضیح می داد که ننگ ورزش بازی “مانند یک دختر” چیست – این نشان می دهد که راه پسر بهتر یا صحیح است. در پایان تبلیغ ، این پیام واضح و الهام بخش است: دختران به همان اندازه در سن بلوغ مناسب و توانمند هستند ، به ویژه در دوران بلوغ – مرحله ای از زندگی که برای همیشه و محصولات زن آن بسیار مهم است.

این پیام اکنون یک ابتکار عملگرایانه توسط همیشه است که می توانید در اینجا بدانید ، و یک هشتگ که امروز هنوز در رسانه های اجتماعی استفاده می شود.

درس

نه تنها مخاطبان خود را بشناسید ، بلکه چالش هایی که با آنها روبرو هستید – به ویژه مواردی که زمان یا فرهنگ شما را منعکس می کند. همه مسائل اجتماعی محدود به بازاریابان و تبلیغ کنندگان نیست. موضوعی را در نظر بگیرید که می دانید مخاطبان شما از آنها پشتیبانی می کنند و به یک پایگاه مشتری دسترسی خواهید داشت که با اشتیاق شما مشخص می شود.

محصولات مرتبط