تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم

آیا می دانید چه عواملی بر عمر و ماندگاری تابلو‌ چلنیوم تاثیر دارد؟

عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم بر اساس نوع طراحی، مواد اولیه، اندازه، سبک نورپردازی، فریم و قالب بندی و همینطور نحوه ساخت مشخص می شود.

دقت کنید که هر یک از موارد یاد شده اگر از نظر کیفیت و استاندارد مناسب نباشد، در نهایت تابلوی مورد نظر از کیفیت خوبی برخوردار نخواهد بود.

ماندگاری تابلو چلنیوم ، طول عمر

تابلو چلنیوم در لیست انواع تابلوهای تبلیغاتی قرار دارد و برای بسیاری از کسب و کارها یک انتخاب مقرون به صرفه و رضایت بخش محسوب می‌شود.

چلنیوم تلفیق دو اسم چنل و آلومینیوم است.

این موضوع نشان می‌دهد که جنس تابلوهای چلنیوم ترکیبی از آلومینیوم و استیل است، این تابلو ها در رنگ های مشکی، نقره ای و طلایی ساخته و عرضه می شوند.

ویژگی های یک تابلو همیشه ماندگار

تابلو های چلنیوم ضد زنگ هستند و در برابر سرما و گرما و وزش باد مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. بنابراین برای شرایط آب و هوایی متفاوت گزینه خوبی محسوب می شوند.

یکی از مهمترین دلایل انتخاب این تابلوها وزن سبک آنها خواهد بود. تابلو های چلنیوم در مدل های کریستالی، ساده، پلکسی طراحی می‌شوند.

تابلوهای چلنیوم به دلیل تنوع رنگی که دارند، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند این تابلو ها به صورت حروف برجسته نیز طراحی می شوند و این موضوع زیبایی کار را بیشتر می‌کنند.

در ساخت و تولید تابلوهای چلنیوم از به روزترین استانداردهای روز دنیا استفاده شده و جذابیت و جلوه منحصر به فردی ایجاد می‌کند.

لایه بالایی تابلوهای چلنیوم به خصوص قسمتی که نور از آن عبور می کند، باید به دقت طراحی شود و ساختار بی‌نظیری داشته باشد.

عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم

جنس خاص ، راز ماندگاری تابلو چلنیوم

جنس لایه رویه تابلو چلنیوم معمولاً پلکسی گلس است و همین طور برای زیرسازی تابلوها از نور SMD استفاده می‌شود.

همین‌طور پلاستیک‌های فشرده به عنوان pvc نیز برای مقاومت بیشتر این تابلوها استفاده خواهد شد.

تابلوهای چلنیوم طول عمر بالایی دارند، از نظر مصرف انرژی بهینه هستند، در سایز و رنگ‌های متفاوتی طراحی می‌شوند و چشم انداز بی نظیری دارند.

جذابیت بالا با توجه به نورپردازی خارق العاده این تابلوها سبب رضایت بیشتر کاربران شده است.

این تابلوها قابلیت سرویس آسان دارند و در برابر انواع شرایط جوی مقاومت خوبی دارند و قابل شستشو هستند.

عامل های افزایش ماندگاری تابلو چلنیوم

به طور کلی ماندگاری تابلو چلنیوم بسیار زیاد است. اما یک سری عوامل موثر در افزایش عمر تابلو چلنیوم مطرح است که با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

شرایط محیطی

در واقع تابلوهای چلنیوم در محیط های خشک دوام بیشتری دارند. البته نوع استیل و آلومینیوم به کار برده در این تابلوها اگر بسیار با کیفیت باشد، گزینه مناسبی برای شرایط آب و هوای مرطوب نیز خواهد بود.

بنابراین کیفیت تابلوهای چلنیوم به طور کلی بر ماندگاری آنها تاثیر زیادی می گذارد.

متریال یا مواد اولیه

دقت کنید که اگر متریال اولیه به کار برده شده در تابلو چلنیوم مشخص نباشد، معمولاً دوام خوبی نخواهد داشت.

بنابراین مواد اولیه و متریال به کار برده شده در این تابلوها به بهینگی بیشتر و ماندگانی بالاتر آن کمک زیادی می‌کند.

عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم

نوع طراحی

تابلوهای چلنیوم از نظر سبک طراحی، متد های متنوعی را پوشش می دهند،

بنابراین یک طراح باید بتواند بهترین نوع طراحی روی تابلوها را در نظر بگیرد و رنگ‌هایی را مورد استفاده قرار دهد که منحصر به فرد بوده و دوام بیشتری دارند.

این موضوع در انتخاب مواد اولیه نیز تاثیر می گذارد.

مقاومت و جنس

اگر قرار است تابلو در یک محیط با آب و هوای بسیار سخت و یخبندان استفاده شود، قطعاً باید مقاومت جنس بدنه تابلو به طور کاملاً دقیق مشخص باشد.

از سوی دیگر جنس استیل به کار برده شده قطعاً باید ضد زنگ باشد.

مصرف برق

مصرف انرژی از دیگر مواردی است که به کیفیت و ماندگاری تابلو چلنیوم کمک می‌کند. یکی از مهمترین ویژگی‌های تابلوهای تبلیغاتی این است که از نظر مصرف برق بهینه باشند.

بنابراین بسیار مهم است که سیستم نورپردازی به کار برده شده در تابلو چلنیوم به صورتی باشد که بازده بالایی داشته اما مصرف برق کمی داشته باشد.

نحوه ساخت و اجرا

استفاده از نوارهای اسفنجی برای لبه ها سبب شده تا از ورود گرد و خاک به داخل تابلو جلوگیری شود.

از سوی دیگر استفاده از طلق های پلکسی سبب می‌شود تا نورپردازی بهترین عملکرد را داشته باشد و نیاز به نور کم تر و در نهایت مصرف برق کمتر باشد.

از سوی دیگر نوع لامپ های اس ام دی به کار برده شده در تابلوهای چلنیوم نیز می بایست کاملاً دقیق و اصولی باشد

همه این موارد سبب طول عمر بیشتر تابلو خواهد شد.

عمر و ماندگاری تابلو چلنیوم

ویژگی های منحصر به فرد تابلو چلنیوم

  • کم مصرف
  • نورپردازی
  • خوانایی بالا
  • جذابیت
  • قیمت مناسب

یکی از مهمترین ویژگی هایی که برای ماندگاری تابلو چلنیوم به کار برده شده این است که بسیار کم مصرف هستند.

در واقع برای کسب و کارهای بزرگ نیاز به تابلوهای تبلیغاتی است و کم مصرف بودن یکی از مهمترین ویژگی ها محسوب می شود.

نورپردازی بکار برده شده در این تابلوها به صورتی است که سبب جلوه بیشتر می‌شود

در واقع سبک اجرای لامپ های اس ام دی و همینطور زاویه‌های انعکاس نوع به شکلی است که سبب می‌شود نورپردازی جلوه خوبی داشته باشد.

خوشبختانه این تابلوها می‌توانند خوانایی بالایی در جهت های مختلف داشته باشند و این موضوع سبب جلوه بیشتر آنها در فاصله طولانی خواهد شد.

اگر به دنبال تابلویی هستید که جذابیت بالایی در تبلیغات داشته باشد و قیمت ارزان تری داشته باشد قطعاً این تابلوها بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

به طور کلی تابلوهای چلنیوم در لیست تابلوهای قرار دارند که از نظر قیمت بسیار مناسب هستند و این موضوع سبب می‌شود تا کسب و کارهای کوچک و نوپا بتوانند قدم موثری در تبلیغات محصول یا خدمات خود بردارند.

رنگ بندی و متنوع در مدل

تابلوهای چلنیوم در مدل های متنوع و رنگ بندی های خاص ارزش شده‌اند این طور که بررسی‌ها نشان می‌دهد رنگ بندی های به کار برده شده در تابلوهای چلنیوم مناسب با هر کسب و کاری بوده و طبق سلیقه مشتری انتخاب می‌شود.

معمولا از رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای برای ساخت تابلوهای چلنیوم استفاده می شود البته یک سری رنگهای دیگر به عنوان رنگ مکمل بر اساس سلیقه مشتری به تابلو اضافه می‌شود.

این تابلوها به طور کلی بر اساس ساختاری که دارند مورد استفاده قرار می گیرد نوع رنگ‌ها، سبک ساختار و حتی طراحی تابلو ها بر اساس نظر مشتری انتخاب می‌شود.

سبک نورپردازی

از مهم‌ترین قسمت‌های تابلوهای چلنیوم سبک نورپردازی آن است معمولاً برای روشنایی این تابلوها از لامپهای اس ام دی یا ال ای دی استفاده می شود.

البته که منبع تغذیه این لامپ‌ها ترانسهای ۱۲ ولتی هستند.

به طور کلی در یک مقایسه صورت گرفته لامپهای اس ام دی گزینه بهتری به نسبت مدلهای ال ای دی هستند چون پرنورتر بوده، خاصیت ضد آب دارند و پخش نور مناسبی خواهند داشت.
مصرف برق این لامپ ها پایین‌تر است و نصب آسان تری دارد از سوی دیگر خاموشی این لامپ ها کمتر است.

خلاقیت در طراحی حروف برجسته

طراحی حروف روی این تابلو ها به سادگی و با خلاقیت بالا صورت می‌گیرد و برجستگی بی‌نظیری دارد لبه ها و فریم بیرونی از نظر استحکام بسیار قوی هستند.

همچنین در مقابل تغییرات درجه حرارت و سرما و گرما و همینطور نورآفتاب مقاومت بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند. به طور کلی این تابلوها با گذشت زمان دچار تغییر رنگ نشده و کدر نمی‌شوند.

مزیت های یک تابلو بادوام و ماندگار

کسانی که به فکر خرید تابلوهای تبلیغاتی هستند می بایست به دنبال تابلویی باشند که دوام و ماندگاری زیادی دارد.

اولین و مهم ترین ویژگی که یک تابلوی بادوام و ماندگار دارد، بالا بودن میزان جذابیت و گیرایی آن برای مخاطب است.

بنابراین متریال بکار برده شده و نوع طراحی در جذب مشتری اهمیت زیادی خواهد داشت.

استفاده از ترکیب رنگ مناسب در این تابلوها به طور کلی سبب می شود تا از نظر بصری اثر مثبتی بر نگرش رهگذران ایجاد نماید.

نوع فونت کلمات بکار برده شده تابلو چلنیوم اهمیت زیادی دارد و در واقع رهگذران و یا مشتریان به محض دیدن تابلو باید متوجه محتوای روی تابلو شوند. حروف روی تابلو اهمیت زیادی در جذب مشتری دارد.

موضوع دیگر اندازه تابلو است. اندازه تابلو باید با توجه به محل کسب و کار انتخاب شود بنابراین اگر اندازه بیش از اندازه بزرگ باشد و یا خیلی کوچک باشد اثربخشی خوبی نخواهد داشت.

رنگ بندی که در تولید تابلوهای چلنیوم مورد استفاده قرار می گیرد، بسیار مهم است.

نوع رنگ ها و ترکیب رنگ ها باید سازگاری بالایی داشته باشند.

یک نکته مهم دیگری که در مورد این تابلو ها دیده می شود اینکه در صنعت تابلو سازی معمولا از مواد اولیه متنوعی برای تابلوهای چلنیوم استفاده می‌شود.

بنابراین این نوع مواد اولیه و همینطور سبک اجرای آن بسیار مهم است. دقت کنید

که به طور کلی مواد اولیه به کار برده شده در این تابلوها باید با کیفیت بوده و سازگاری بالایی با شرایط آب و هوایی مختلف داشته باشد.

این موضوع به ماندگاری تابلو چلنیوم کمک زیادی می‌کند. آلومینیوم و استیل بکار برده شده در تابلوهای چلنیوم باید قطعاً درجه یک باشند.


محصولات مرتبط