تبلیغات - 05 - چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ -
۱۱
خرداد

چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟

یک تبلیغ آنلاین ساده طراحی کنید.

از یک وب سایت رایگان برای ایجاد تبلیغی که محصول یا خدمات شما را تبلیغ می کند استفاده کنید.

وقتی صحبت از تبلیغات موثر می شود، ساده بهتر است!

مخاطب شما باید بتواند نگاهی اجمالی به آگهی بیندازد و فوراً بگوید تبلیغ چه چیزی است.

فراموش نکنید که نام محصول یا کسب و کار خود را همراه با اطلاعات مهم مانند شماره تلفن، آدرس کسب و کار یا وب سایت خود وارد کنید.[1]
می‌توانید بسیاری از سازندگان آگهی رایگان مانند Creatopy، Canva و Lucidpress را پیدا کنید.
به عنوان مثال، اگر یک فروشگاه گل دارید، به جای عکس استوک یک زوج، از یک دسته گل یا گل برای تبلیغ خود استفاده کنید. نام فروشگاه خود، ساعات کاری آن و شماره تلفن فروشگاه را وارد کنید.

چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ - 01 1024x1024 - چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ -

در صفحات اجتماعی در رسانه های اجتماعی پست کنید.

اکانت های فیسبوک، اینستاگرام و توییتر ایجاد کنید.

ممکن است این شرکت های بزرگ فناوری را محلی تصور نکنید، اما می توانید از آنها برای ایجاد صفحات رویداد رایگان یا به اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبان محلی استفاده کنید.

مطمئناً، می‌توانید تبلیغات هم بخرید، اما اگر اهل پرداخت نیستید، می‌توانید پست‌های رایگانی برای تبلیغ محصولات، توییت‌هایی درباره خدماتی که ارائه می‌دهید، یا تصاویر رویدادها و محصولات ایجاد کنید. پیوندهایی به وب‌سایت خود اضافه کنید تا مردم بتوانند درباره کسب و کار، رویداد یا خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند
انجمن های آنلاین کوچک مانند https://nextdoor.com/ را فراموش نکنید. برای دسترسی به برنامه جامعه محله، یک حساب ثبت می کنید.
از تصاویر بصری برای جلب توجه مردم استفاده کنید. به عنوان مثال، این یک فرصت عالی برای به اشتراک گذاشتن تصاویر چیزی است که می فروشید.

یک هدیه رایگان در رسانه های اجتماعی میزبانی کنید.

با هدایایی در اطراف رویداد یا محصول خود سر و صدا ایجاد کنید. از مردم بخواهید که پست را لایک کنند، آن را به اشتراک بگذارند، یا دوستی را تگ کنند تا در طرحی برای چیزی وارد شود.

شما می توانید محصولی مانند بمب حمام را هدیه دهید، خدماتی مانند ماساژ رایگان ارائه دهید، یا چند بلیط رایگان برای رویداد خود بدهید.[3]
اگر خبرنامه ای دارید، افراد را تشویق کنید تا در آن ثبت نام کنند و آنها یک ورودی به قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات خود در انجمن های رسانه های اجتماعی شرکت کنید.

برای چیزی که تبلیغ می کنید، کلمه کلیدی را در یک سایت رسانه اجتماعی جستجو کنید.

فراموش نکنید که موقعیت مکانی خود را در جستجو قرار دهید تا در منطقه خود به نتایج برسید.

شما باید یک حساب شخصی ثبت کنید تا بتوانید نظر بدهید، اما سپس می توانید با مخاطبان محلی تعامل داشته باشید.

چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ - 02 1024x1024 - چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ -

نه تنها می توانید اطلاعات کسب و کار یا شرکت خود را به اشتراک بگذارید، بلکه می توانید مشتریان بالقوه را بشناسید و به سؤالاتی که ممکن است داشته باشند پاسخ دهید.[4]
برای مثال، اگر ماشین‌های کلاسیک را بازیابی می‌کنید، ممکن است به یک گروه فیسبوک بپیوندید که ماشین‌های قدیمی را پیدا کرده یا می‌فروشد.
از یک هشتگ به یاد ماندنی استفاده کنید! هشتگی ایجاد کنید که به کسب و کار یا رویداد شما اشاره می کند و از آن برای نظر دادن به پست های دیگر کاربران استفاده کنید. این یک راه عالی برای کنجکاوی مردم و صحبت در مورد محصول یا رویداد شما است.

آگهی را در سایت محلی خود قرار دهید.

به Craigslist بروید و منطقه محلی خود را وارد کنید.

از آنجا، فقط روی “پست” کلیک کنید تا یک تبلیغ رایگان ایجاد کنید. می توانید چیزهایی را که می فروشید یا خدماتی را که ارائه می دهید تبلیغ کنید.

شما همچنین می توانید جامعه خود را در مورد یک رویداد یا کارگاه آگاه کنید. اگرچه این سایت پر زرق و برق نیست، اما استفاده از آن آسان و کاملا رایگان است.[5]

از دایرکتوری های کسب و کار محلی برای قرار دادن تبلیغات استفاده کنید.

لیست ایجاد کنید و آنها را در انواع سایت های رایگان ارسال کنید.

کمی وقت بگذارید و به چندین سایت دایرکتوری بروید و کسب و کار یا شرکت خود را ثبت کنید.

به خاطر داشته باشید که اگرچه این وب‌سایت‌ها بزرگ و ملی هستند، با وارد کردن اطلاعات و موقعیت مکانی خود، در فهرست‌های محلی و نتایج جستجو ظاهر می‌شوید.

در اینجا چند مورد از محبوب ترین آنها برای شروع شما آورده شده است:[6]

انتشار بیانیه های مطبوعاتی برای رسانه های محلی

یک بیانیه مطبوعاتی در مورد این رویداد بنویسید و آن را برای خبرگزاری های محلی ایمیل کنید.

روزنامه های محلی شما می توانند بیانیه مطبوعاتی را در صفحه رویدادهای آنلاین خود منتشر کنند.

این یک راه فوق العاده برای ایجاد تبلیغات است و شما به سرعت به مخاطبان محلی دسترسی خواهید داشت.[7]
برای نوشتن نسخه، یک تیتر جذاب قرار دهید و 2 تا 3 جمله برای توصیف رویداد ارائه دهید.

بیشتر سایت‌های خبری از شما می‌خواهند که انتشار را مختصر نگه دارید، بنابراین بیشتر از یک پاراگراف دیگر اضافه نکنید. با بخش «درباره ما» که در آن کسب‌وکارتان را توضیح می‌دهید، کار را تمام کنید.

آگهی را در وب سایت اتاق بازرگانی خود قرار دهید.

فهرست کسب و کار اتاق محلی خود را جستجو کنید. فرم آنلاین آنها را پر کنید یا با اطلاعاتی که می خواهید تبلیغ کنید با آنها تماس بگیرید.

آنها ممکن است اطلاعات را در یک خبرنامه اتاق توزیع کنند یا شما را در فهرست کسب و کار محلی خود معرفی کنند.[8]
اغلب اوقات، لازم نیست عضو اتاق بازرگانی باشید، اما ابتدا باید بررسی کنید.
قرار گرفتن در فهرست راهنمای اتاق می تواند رتبه شما را در موتورهای جستجوی بزرگ افزایش دهد.

چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ - 06 1024x1024 - چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ -

یک وب سایت در مورد خدمات، محصولات یا رویداد خود ایجاد کنید.

یک جستجوی سریع برای سازندگان وب سایت رایگان انجام دهید—گزینه های زیادی دارید! بیشتر دایرکتوری های آنلاین از شما می خواهند که یک وب سایت با اطلاعات شرکت یا کسب و کار خود داشته باشید.

هنگامی که در یک سایت ثبت نام می کنید، معمولاً یک الگو برای استفاده شما خواهند داشت.

به این ترتیب، یک وب سایت ساده دریافت خواهید کرد که اطلاعات کسب و کار یا رویداد آینده شما را فهرست می کند.[9]
برای جذب ترافیک به سایت خود، وب سایت خود را در فهرست های محلی فهرست کنید و به عنوان مثال، حساب های رسانه های اجتماعی را در فیس بوک، توییتر و اینستاگرام ایجاد کنید. خوانندگان می توانند روی آن پیوندها کلیک کنند تا به وب سایت شما هدایت شوند.
هنگامی که وب سایت خود را راه اندازی می کنید، چاپ دقیق را بخوانید. شما نمی خواهید بعداً با هزینه ها شگفت زده شوید.

وبلاگ خود را راه اندازی کنید

با مشتریان یا بازدیدکنندگان رویداد در منطقه خود ارتباط برقرار کنید.

برای مثال می‌توانید به‌روزرسانی‌های منظم درباره محصولات یا آماده شدن برای یک نمایش یا کنسرت ارسال کنید. خوانندگان شما همچنین می توانند برای دریافت اعلان ها هر زمان که اطلاعات جدیدی ارسال می کنید ثبت نام کنند، بنابراین این یک راه عالی برای دریافت تبلیغات رایگان است.[10]
وبلاگ خود را مرتباً به روز کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

همچنین اگر همیشه محتوای جدید وجود داشته باشد، خوانندگان احتمالاً وبلاگ شما را بررسی خواهند کرد.

سعی کنید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) را برای به دست آوردن ترافیک وب سایت انجام دهید.

کلمات کلیدی مرتبط و موقعیت مکانی خود را به سایت خود اضافه کنید.

سعی کنید چندین بار از کلمات کلیدی استفاده کنید و آنها را در عنوان و متن پیوند قرار دهید تا در نتایج موتورهای جستجوی محلی ظاهر شوند.

SEO واقعاً برای هدایت ترافیک به سمت کسب و کار یا شرکت شما مهم است و کاملاً رایگان است![11]
به عنوان مثال، اگر شما یک لوله کش هستید، می توانید “لوله کش دنور” یا “لوله کشی 24 ساعته دنور” را به عنوان کلمات کلیدی برجسته در سایت خود قرار دهید. به این ترتیب، هنگامی که فردی در منطقه شما به دنبال لوله کش می گردد، احتمال اینکه در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشید بیشتر است.
همچنین باید وب سایت خود را به طور منظم به روز کنید تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشید.

فهرستی برای صفحات زرد محلی خود به صورت آنلاین ایجاد کنید.

فهرست کسب و کار خود را در صفحات زرد ادعا کنید

به وب سایت بروید و نام شرکت یا کسب و کار خود را به همراه اطلاعات تماس خود وارد کنید.

صفحات زرد با شما تماس خواهند گرفت تا صحت اطلاعات را تأیید کنند.

این فرآیند ممکن است مفید به نظر نرسد، اما به این معنی است که موتورهای جستجو می توانند کسب و کار یا شرکت شما را بسیار آسان تر پیدا کنند.[12]

چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ - 04 1024x1024 - چگونه می توان به صورت رایگان در اینترنت تبلیغات محلی کرد؟ -

یک لیست در Google Places دریافت کنید.

یک حساب Google رایگان برای کسب و کار یا شرکت خود ایجاد کنید. می‌توانید کسب‌وکارتان را فهرست کنید و یک نمایه با Google تنظیم کنید.

فراموش نکنید که کلمات کلیدی را به همراه موقعیت مکانی خود در توضیحات خود بگنجانید

. به این ترتیب، می توانید مخاطبان محلی را هدف قرار دهید.[13]
Google Places تضمین می کند که شما به روزترین اطلاعات را درباره محصول، شرکت یا رویداد خود به اشتراک می گذارید.

همچنین اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان در Google Maps نمایش داده شود، ضروری است.
با Google’s My Business، می‌توانید به‌روزرسانی‌ها را در نمایه خود پست کنید و با نظرات مشتریان ارتباط برقرار کنید