تبلیغات - achap - اثر تلویزیون در تبلیغات -
۱۶
دی

اثر تلویزیون در تبلیغات

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

با گسترش وسایل نقلیه جدید به عنوان گزینه های سرگرمی ، چندین صفحه نمایش در حال قفل سنتی است که تلویزیون سنتی در بینندگان نگه داشته است. بازاریابان برای تبلیغات دیجیتالی-تصویری به عنوان یک وسیله تبلیغی انتخابی ، یک دهه پیش گزینه های تصور نشده ای دارند. برای به دست آوردن برخی از رمز و راز از پیشنهادات جدید ، محققان تبلیغات و بازاریابی روی تعداد فزاینده ای از انتخاب های ویدیویی تمرکز کرده اند. و ، این نسخه فعلی از مجله تحقیقات تبلیغات ارائه می دهد مجموعه ای از مطالعات است که به بررسی وضعیت فعلی دانش تلویزیون / ویدئو است.

در “چرا شکاف دانش در اندازه گیری ، ارزش تبلیغات تلویزیونی را تهدید می کند: بهترین صفحه نمایش موجود برای ساخت و ساز تجاری در چهارراه است” (لطفا به صفحه 9 مراجعه کنید) ، Artie Bulgrin (MediaScience) نشان می دهد که تلویزیون به وضوح بهترین وسیله نقلیه برای ساخت برند است. اما “هرچه تلویزیون با شکافهای دیجیتالی تکامل می یابد … دانش در مورد چگونگی سنجش اثربخشی باعث تضعیف اعتماد تبلیغ کنندگان به رسانه می شود.” بلگرین – 21 سال ، رئیس تحقیقات ESPN – این مسئله را مطرح می کند که “اندازه گیری استاندارد و متقاطع لازم است. در واقع ارزش تلویزیون را در بالا و پایین قیف بازاریابی اعمال کرده و متعادل می کنید. “

با این وجود ، داده ها نشان می دهد که شرکت ها به تدریج در حال افزایش سرمایه گذاری های خود در تبلیغات دیجیتالی-ویدئویی هستند ، این امر سرمایه گذاری در تبلیغات تلویزیونی سنتی را از بین می برد.

تبلیغات - boy in green watching television 1024x1024 - اثر تلویزیون در تبلیغات -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

در “اختصاص دادن هزینه برای تبلیغات ویدیویی دیجیتال: یک تحلیل طولی در دیجیتال و تلویزیون” (لطفا به صفحه 14 مراجعه کنید) ، نظرول اول شیخ (دانشگاه میامی) ، مهیما هادا (دانشگاه شهر نیویورک) و نیوا شرستا (نیلسن ، شرکت) با استفاده از داده های طولی ، سرمایه گذاری ها را از نظر بازده رسانه ای و اشباع مورد مطالعه قرار داده و دریافتند که “تبلیغات دیجیتالی-تصویری بسیار مؤثر و کارآمد است اما اشباع سریع تر را نشان می دهد.” آنها همچنین دریافتند که “در سطح هزینه ای که بالاترین ROI را به همراه داشت ، تبلیغات ویدئویی دیجیتال به دلیل نرخ نگهداری بالاتر و هزینه های پایین تر اجرای آن ، ROI بالاتری نسبت به تبلیغات تلویزیونی ارائه می دهد. “نویسندگان بیشتر هشدار می دهند که شرکت ها باید” نسبت به یک سر خوردن پیشانی در انتقال دلار از تلویزیون سنتی به فیلم های دیجیتال احتیاط کنند. “

فرکانس آگهی و اهداف خرید در مقاله سوم “بررسی مجدد در رابطه بین فرکانس تبلیغات و اهداف خرید: چگونگی تأثیر و شناخت نتایج واسطه در سطوح مختلف فرکانس تبلیغات” بررسی شده است (لطفا به صفحه 27 مراجعه کنید). جنیفر لی بارتون (دانشگاه تامپا) ، جان گولینز (گروه مدل سازی دلتا) ، لیندا ا. مکنلی (دانشگاه برای زنان می سی سی پی) و دانیل م والس (Solutions BDJ) نمونه ای از 651 مصرف کننده را با استفاده از تبلیغات تلویزیونی Super Bowl و توانایی تکرار قرار گرفتن در معرض و دریافتند که دیدگاه سنتی فرسودگی دیگر معتبر نیست. در حقیقت ، نویسندگان کشف کردند ، حداقل 10 قرار گرفتن در معرض برای اطمینان از بازده کامل بازاریابی لازم است ، و خاطرنشان کردند که “فرکانس … می تواند به عنوان پروکسی برای مرحله مصرف کنندگان در فرایند تصمیم گیری مصرف کننده باشد.”

در “بررسی میزان مصرف تلویزیون توسط مخاطبان نژادی و قومی در ایالات متحده: پیامدهای برنامه ریزی رسانه های چند فرهنگی و اندازه گیری رسانه ها” (لطفا به صفحه 40 مراجعه کنید) ، JP James (دانشگاه ایالتی سلم) و تیرا M. Lindsey-Warren (دانشگاه بیلور) میزان مصرف تلویزیون در اقوام مختلف آمریکا را مورد بررسی قرار داد. تبلیغ کنندگان ، به گفته نویسندگان ، باید “جمعیت مخاطبان قومی را با جمعیت شناسی ، روانشناسی و نگرشها تقسیم کنند – دقیقاً مانند جمعیت عمومی ، در بازار عمومی.” آنها همچنین توصیه می کنند که “(رها کردن) برنامه ریزی رسانه های چند فرهنگی صرفاً به شبکه های قومی-رسانه ای ارائه دهند. ، و نتیجه گیری: “تلویزیون نقش اساسی در جامعه آمریکا – به ویژه در میان اقلیت ها – به عنوان واسطه ای برای برقراری ارتباط سرگرمی ، اطلاعات و اخبار دارد.”

اندازه گیری اثربخشی تبلیغات مهمتر از رتبه بندی برنامه ها است ، و تحقیقات جدید ارزش ذاتی در ایجاد مکانیزمی را که داده های دقیقه به دقیقه مردم را به رتبه های دوم به ثانیه تبدیل می کند ، بررسی می کند. در “تبدیل داده های افراد متر از هر دقیقه به تجزیه و تحلیل در هر ثانیه: یک مدل آماری نگاه دقیق تری به اجتناب و اثربخشی تبلیغات تلویزیونی می کند” (لطفا به صفحه 53 مراجعه کنید) ، لیانلیان آهنگ و پنگ ژو (دانشگاه نانجینگ هوانوردی و فضانوردی ) ، جفری تسو (دانشگاه شهر هنگ کنگ) و هینگپو لو (دانشگاه هنگ کنگ) تکنیکی را ایجاد کردند که به تبلیغ کنندگان این امکان را می داد تا با دقت بیشتری ببینند که مردم چگونه در زمان واقعی نسبت به تبلیغات خود واکنش نشان می دهند. نویسندگان دریافتند که “داده های افراد متر معمولاً دقیق به یک دقیقه است.” آنها اضافه می کنند: “تبلیغات معمولاً کوتاهتر از یک دقیقه است – شاید 15 ثانیه” و اصرار دارند که “داده های دقیقه نمی توانند نشان دهنده تغییر شماره مخاطب در هر ثانیه باشند. از یک نقطه تجاری. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

سرانجام ، در “تبلیغات در DVR Time: عمر مفید تبلیغات تلویزیونی ضبط شده در برنامه های درام ، واقعیت و ورزش” (لطفا به صفحه 73 مراجعه کنید) ، باب کنت (دانشگاه دلاور) و همچنین Buffy N. Mosley و David A. شوودل (دانشگاه اموری) در زمان مشاهده و تبلیغات تلویزیون تغییر مکان کرد. آنها دریافتند که اکثر تبلیغات DVR به سرعت ارسال می شوند ، اما این بستگی به ژانر درگیر دارد: “درام ها بیشتر توسط DVR مشاهده می شدند ، اغلب در تأخیرهای طولانی تر از زندگی ، با عواقبی برای زمان نمایش نمایش تبلیغات با سرعت عادی.” علاوه بر این ، آنها پیشنهاد می کنند: “برنامه های ورزشی و واقعیت که کمتر نمایش تبلیغات در روز دارند ، ممکن است در هنگام تبلیغ پیام های تبلیغاتی فروش یک روزه یا تعطیلات آخر هفته فیلم های جدید سودمند باشند.”

هر ماه مارس در این فضا ، ما به یک گروه سخاوتمندانه ، متفکر و پرتحرک از بازرسان Ad Hoc که هنوز عضو کامل هیئت مدیره نقد و تحریریه مجله نیستند ، سلام می کنیم ، اما هنوز هم به طور رایگان از وقت و تلاش خود برای بازنگری مقالات استفاده می کنیم. مشارکت آنها نه تنها بار بررسی اعضای هیئت مدیره منظم ما را متعادل می کند بلکه تخصص خاصی را نیز برای نظارت ما به ارمغان می آورد.

در سال 2018 ، مجمع داوران Ad Hoc شامل موارد زیر بود:

لئونیدس الکساندروف ، دانشگاه جهانی آنتورپن؛ بریون بیکر ، هواپیماهای تجاری بوئینگ؛ جورج (جو) بلچ ، دانشگاه ایالتی سن دیگو؛ مایکل بلچ ، دانشگاه ایالتی سن دیگو؛ شان بیگلیون ، انتشارات رسانه ای؛ جولی بیلی ، دانشگاه RMIT؛ جوئل بری ، Université de Caen Normandie؛ جاستین کوهن ، مؤسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ جیمی کور ، دانشگاه واشنگتن تاکوما؛ Sharmila Das ، Puracac Audacity Research & Innovation؛ سرجیو داوالوس ، دانشگاه واشنگتن تاکوما؛ کاترین دمانژوت ، دانشکده مدیریت IESEG؛ کریستین دیانوکس ، دانشگاه دو لورن؛ سونیا دیکینسون-Delaporte ، دانشگاه کورتین؛ دبی الیس ، دانشگاه کوازولو-ناتال؛ فرناندو فاستوسو ، دانشگاه یورک.

تبلیغات - images 1024x1024 - اثر تلویزیون در تبلیغات -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

همچنین ، ناتالی فلک ، لمانز Université؛ Claas Christian Germelmann ، Universität Bayreuth؛ Ritesh Ghosal ، خرده فروشی Infiniti؛ جوئل ژوکا ، اسلالوم؛ Mohit Gour ، شبکه مسائل و پاسخها ، Inc؛ نیکول هارت نت ، موسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ جون هی ، دانشگاه ایالتی لوئیزیانا؛ مارکو ایوا ، Università di Parma؛ وارشا جین ، میکا؛ رام جاناكیرامان ، دانشگاه كارولینای جنوبی؛ ماتیو کاچا ، دانشگاه دو لورن؛ مایکل کامینز ، دانشگاه استونی بروک؛ ماری-کریستین لیچل ، دانشگاه دو بورگوین؛ کارینا تی. Liljedal ، دانشکده اقتصاد استکهلم؛ لیلی لین ، دانشگاه سیمون فریزر؛ سارا لرد فرگوسن ، دانشگاه سیمون فریزر؛ Géraldine Michel، Université de Paris 1؛ اریک مودیگ ، دانشکده اقتصاد استکهلم؛ پروکریتی موکرجی ، کالج کینگ لندن ؛ Gaëlle Pantin-Sohier، Université d’Angers.

سرانجام ، فابین پکت ، دانشگاه یورک. کریستین پیت ، KTH استکهلم؛ اینگرید پونسین ، UCL مونز؛ آتیشی پرادان ، جی والتر تامپسون؛ تام ریچرت ، دانشگاه کارولینای جنوبی؛ گرگوری رز ، دانشگاه واشنگتن تاکوما؛ مه رز ، دانشگاه آلاسکا آنچورینگ؛ Subhadip روی ، موسسه مدیریت هند ، Udaipur؛ دانیل اسکارپی ، Università degli Studi di Bologna؛ Maja Šerić، Universitat de València؛ Siv Skard، NHH Norges Handelshøyskole؛ Beate Stiehler-Mulder ، دانشگاه ژوهانسبورگ؛ Tanuj Suri ، American Express؛ Chuanyi Tang ، دانشگاه Old Dominion؛ شاون تلن ، دانشگاه هافسترا؛ امیلی تراین ، دانشگاه سیمون فریزر؛ Hsiu-Yuan Tsao ، دانشگاه ملی چونگ هینگینگ؛ پیر والیت-فلورانس ، Université Grenoble Alpes؛ راه حل های لسلی وود ، نیلسن کاتالینا؛ مالکوم رایت ، دانشگاه مسی؛ یونجیجون یو ، دانشگاه سیمون فریزر

از آنجا که مجله تحقیقات تبلیغات همچنان در حال رشد و تکامل است ، مثل همیشه ، از نظرات شما استقبال می کنم.

چرا تلویزیون هنوز اهمیت دارد

به هر مونتاژ بازاریابی دیجیتالی بروید و پیام ها را می شنوید ، اما از دیوارها فریاد می زنید: “زمان تعامل روی ما است.” “سرانجام لحظه موبایل فرا رسیده است.” “بازاریابی و تحقیقات هرگز یکسان نخواهند بود. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

آنچه به نظر می رسد همه غیرت های دیجیتال از آن چشم پوشی می کنند این است که ، هنوز هم ، عصر عصر تلویزیون است. قدرتمندترین رسانه از نظر میزان دسترسی و حتی فرکانس ، هنوز هم در بین همه وسایل درگیر مصرف کننده نقش مهمی دارد. و ، در این شماره از مجله تحقیقات تبلیغات ، ما برای حمایت از آن قدرت ، شواهد و مدارکی را ارائه می دهیم. در حقیقت ، Gian M. Fulgoni (همکار / ceo) و اندرو لیپسمن (vp / بازاریابی و بینش) comScore (استدلال / بازاریابی و بینش) را استدلال کنید ، وسعت رسانه ها احتمالاً چالش اندازه گیری عملکرد تبلیغات تلویزیونی را غنی تر و سودمندتر می کنند. “اندازه گیری تلویزیون در عصر برنامه نویسی: چرا روش های اندازه گیری تلویزیون در حال تغییر به سمت دیجیتال هستند” (لطفا به صفحه 10 مراجعه کنید) با یک سؤال ساده آغاز می شود: “چگونه می توان وقتی ده ها میلیون نفر از مردم گزینه های بی شمار برنامه را تماشا می کنند ، مشاهده تبلیغات تلویزیونی به طور مؤثر اندازه گیری شد. در سیستم عامل های مختلف؟ “

پاسخ ، نویسندگان ارائه می دهند ، “اندازه گیری دقیق مخاطبان پیشرفته به صورت غیرقابل توصیف در سیستم عامل ها. معیارهای تجمعی نقاط دستیابی ، فرکانس و امتیازات ناخالص باید به صورت دانه ای تر محاسبه شوند ، به طوری که می توان کمپین ها را با درک اینکه چقدر سریع می توان مخاطبان مورد نظر خود را برنامه ریزی و ارزیابی کرد ، ارزیابی و ارزیابی کرد. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

برای ردیابی دیجیتال ، “اندازه گیری به طور فزاینده باید در حدود گزارش روزانه و هفتگی استاندارد سازی کند.” و میراث میراث تلویزیون نیز باید در برابر پتانسیل معیارهای جدید platformagnostic با “استاندارد سازی در مورد بخشهای مخاطب تعریف شده تر” ایستادگی کند.

تبلیغات - EarthTalkKidsCommercialMessages 1 1024x1024 - اثر تلویزیون در تبلیغات -
portrait boy

یکی از نقاط ضعف فناوری کنترل مصرف کننده تبلیغات تلویزیونی است. نمی خواهید پیامی را ببینید؟ به سادگی از راه دور خود استفاده کنید تا از آن عبور کنید. در “پیش بینی کننده های ضرب و شتم تجاری در طول تلویزیون زنده قبل از زندگی: یک مطالعه مبتنی بر مشاهده عوامل مؤثر در تغییر کانال تلویزیون را مشخص می کند” (لطفا به صفحه 15 مراجعه کنید) ، استفان ریچارد دیکس و ایان فائو ، یک تیم تحقیقاتی استرالیایی از دانشگاه پردین پرت ، گزارش می دهند یافته های آنها از آنچه اتفاق می افتد در یک اتاق مشاهده هنگامی که یک پیام روی صفحه می آید.

خیر ، نویسندگان نمی توانند پتانسیل متوقف کردن پیام را از بین ببرند. اما آنها مشاوره ای در مورد چگونگی بازاریاب ها برای اطمینان از بینایی ارائه می دهند: “هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد نقشه برداری تجاری به صورت شناختی هدایت می شود … تبلیغ کنندگان می توانند با محدود کردن سطح تحریک و تکرار در استراتژی خلاقانه خود و محدود کردن قرار گرفتن در معرض در استراتژی زمانبندی خود ، نقشه برداری تجاری را محدود کنند. برنامه ریزان ، آژانس ها و سایر ذینفعان باید تلاش کنند تا محرک هایی را که ممکن است باعث ایجاد تجاری شوند ، به حداقل برسانند. “

البته هرچه محققان بیشتر از علم برای تنظیم دقیق هنر تبلیغات استفاده کنند ، درگیر شدن مصرف کننده قدرتمندتر می شود. و ، یک جفت از مطالعات علوم اعصاب محور در مقاله هایی که در ادامه می آیند ، این پتانسیل را کشف می کنند. در یک “دیدگاه” “روشهای پردازش EMG چهره” پیشرفته ترین “چقدر قابل اعتماد هستند؟ رهنمودهای مربوط به ارزیابی ارزیابی ارزش احساسی در تحقیقات تبلیغات “(لطفا به صفحه 28 مراجعه کنید) ، گروهی جهانی از نویسندگان — Mathieu MP Lajante (دانشگاه لاوال ، شهر کبک) ، الیویه دروورز (دانشگاه رن 1) ، و دیوید آمانانتینی ( دانشگاه پل ساباتهیر تولوز) اظهار داشته باشید كه اعتبار و اعتبار سنجی اندازه گیری به روشهای استفاده شده در هنگام ضبط الکترومیوگرافی صورت (EMG) ، پردازش سیگنال و پاسخهای مرحله بستگی دارد.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

در “چه چیزی باعث فروش یک تبلیغات تجاری در تلویزیون می شود؟ استفاده از Biometrics برای شناسایی تبلیغات موفق: نمایشی از قابلیت Neuromeasures در 100 آگهی مارک مریخ با داده های تک منبع “(لطفا به صفحه 53 مراجعه کنید) ، چهار نویسنده از مؤسسه Ehrenberg-Bass برای بازاریابی دانشگاه استرالیا جنوبی (استیون بلمن ، Magda Nenycz-Thiel ، Rachel Kennedy و Bruce McColl) و Laurent Larguinat (Mars، Inc.) و Duane Varan (MediaScience) ادعا می كنند: “تبلیغ كنندگان باید تلاش كنند كه از قبل بدانند كه آگهی تبلیغ چگونه كار می كند و مطابقت دارد. اندازه گیری عصبی با نتیجه … به نظر می رسد هیچ یک از ویژگیهای عصبی قادر به شناسایی موفقیت در بازار نیستند … بازاریابان باید معیارهایی را انتخاب کنند که با پاسخ مورد نظر از سوی مخاطبان آن تبلیغات مطابقت داشته باشد (به عنوان مثال ، خنده یا انتقال عاطفی). “

برای گردآوری بسته قدرتمندترین رسانه در مورد بازاریابی ، “آلودگی هیدونیک سرگرمی: چگونگی قرار گرفتن در معرض تبلیغات در فیلم ها و رنگ های تلویزیونی تجربه های بعدی سرگرمی” (لطفا به صفحه 38 مراجعه کنید) ، کریستل آنتونیا راسل (دانشگاه آمریکایی ، واشنگتن ، دی سی) ، دیل راسل (دانشگاه خدمات یکنواخت) ، آندره مورالس (دانشگاه ایالتی آریزونا) و ژان مارک لهو (دانشگاه پاریس 1 پانتئون-سوربن) نسبت به تکیه بیش از حد به یک چیز خوب هشدار می دهند. خبر بد: “مصرف کنندگان معمولاً از تلاشهای بازاریابی که در فعالیتهای هیدونیک آنها دخالت می کند ، تحریک می کنند” مانند تماشای یک رویداد ورزشی یا استراحت با یک فیلم. صعودی: “جای تعجب است که در مورد تأثیر قرار گرفتن در معرض پیام های بازاریابی در این زمینه ها بر تجارب مصرف کننده ، چیز کمی تعجب آور است.”

با این حال ، نویسندگان معتقدند تبلیغاتی که تلاش می کنند محصول را با تبلیغات سنتی کنار بیاورند ، “ممکن است بیشتر در مورد شک و تردید مصرف کنندگان باعث توجه به پیام های تعبیه شده شود. بنابراین تولید کنندگان ، توزیع کنندگان و بازاریابان محتوای سرگرمی باید نسبت به محیط تجاری که در آن محتوای آنها مصرف می شود محتاط باشند. “

* * *

مجله تحقیقات تبلیغات به خرد جمعی بسیار منتخب متکی است. همانطور که جان ب. فورد (محقق برجسته / استاد بازاریابی و تجارت بین المللی در کالج تجارت دانشگاه اولدوین Dominion) ، یکی از دو سردبیر اجرایی ما ، توضیح می دهد ، “همیشه نیاز به داوران واجد شرایط است و ما بطور دوره ای از محققانی می خواهیم که در حال انتشار کار خود در این زمینه هستند و پزشکان متخصص ما می دانند که در زمینه های تبلیغاتی فعالیت می کنند تا به عنوان بازرسان “Ad Hoc” عمل کنند تا به آنها فرصتی برای بررسی مقالات بپردازند. “

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

ویرایشگر اجرایی دیگر ما ، جنی رومانیوک (مدیر دانشیار [بین المللی] در موسسه علوم بازاریابی Ehrenberg-Bass) ، می افزاید: “بسیاری از بررسی کنندگان Ad Hoc ما با پر کردن شکاف دانش و در دسترس بودن در هیئت بازنگری تحریریه ما همکاری می کنند. این داوران اغلب به دلیل ادام خدمت خود ، به اعضای هیئت مدیره بررسی نقد تحریریه تبدیل می شوند. “

در حقیقت ، بیشتر اوقات یک کار شکرگذار و ناشناس است. اما ، به گفته دکتر رومانیوک ، تیم Ad Hoc “راهی عالی برای محققان / پزشکان تبلیغاتی جدید برای ایجاد تجربه در ارائه بررسی های سازنده ، انتقادی مهم و قرار گرفتن در معرض زودهنگام با برخی از پیشرفت های اخیر در تحقیقات دانشگاهی فراهم می کند.”

تبلیغات - images 1 1024x1024 - اثر تلویزیون در تبلیغات -

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه

برای اینکه برخی از ناشناسی ها را از این روند خارج کنیم و از بازرسان فعلی Ad Hoc تجلیل کنیم ، همه ما تشکر می کنیم: شان شن بیگلیون ، Publicis Media؛ جنیفر لی برتون ، دانشگاه High Point؛ دانیل کمیلیوسکی-راییموندو ، دانشگاه ملبورن؛ پلیمروس کریشوخو ، دانشگاه ارهوس؛ Angeline Close Scheinbaum ، دانشگاه تگزاس / آستین؛ جاستین کوهن ، مؤسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ Frank Cotignola ، بازاریابی News America؛ Esmeralda Crespo-Almendros ، دانشگاه گرانادا (اسپانیا)؛ رابرت ایست ، دانشکده بازرگانی کینگستون ، لندن و مؤسسه Ehrenberg-Bass ، UNISA؛ تروی الیاس ، دانشگاه اورگان؛ لوک گریناسر ، دانشگاه موناش؛ نیکول هارت نت ، موسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ Hongwei He ، دانشگاه استراکلید. ژان لوك هرمان ، دانشگاه لورن؛ جاناتان A. جنسن ، دانشگاه کارولینای شمالی در چاپل هیل ؛ Kiran Karande ، دانشگاه Old Dominion؛ یوسونگ کیم ، دانشگاه DePaul؛ کارن کینگ ، دانشگاه جورجیا؛ کالین P. Kirk ، موسسه فناوری نیویورک؛ Kathryn A. LaTour ، دانشگاه کرنل؛ یوپینگ لیو تامپکینز ، دانشگاه Old Dominion؛ کریس مایر ، انتشارات رسانه ای؛ آدام جی میلز ، دانشگاه سیمون فریزر؛ پائولو مورا آویلا ، دانشگاه وورسستر؛ نیکو نویمان ، دانشگاه استرالیا جنوبی؛ کتی نگوین ، مؤسسه Ehrenberg-Bass برای علوم بازاریابی؛ گلن نووک ، دانشگاه جورجیا؛ استیو اوکس ، دانشگاه لیورپول؛ ارنست اوسینگا ، دانشگاه مدیریت سنگاپور؛ کاترین پوندرز ، دانشگاه تگزاس / آستین؛ ملوین پرنس ، دانشگاه ایالتی کانکتیکات جنوبی ؛ کارن رابرسون ، دانشگاه میشیگان مرکزی؛ سارا روزنگرن ، دانشکده اقتصاد استکهلم؛ جیوانت سینگ ، دانشکده بازرگانی کینگستون؛ آن اسینک ، دانشگاه آمستردام؛ Harlan E. Spotts ، دانشگاه غرب انگلستان غربی؛ لارا استوچی ، دانشگاه فلیندرز؛ لئونا تام ، دانشگاه وولونگونگ؛ Chuanyi Tang ، دانشگاه Old Dominion؛ شاون تلن ، دانشگاه هافسترا؛ آندره ووچینو ، دانشگاه Deakin؛ مالکوم رایت ، دانشگاه مسی.

تندیس – تابلو چنلیوم – لوح تقدیر – بج سینه – مهر – پلاک – تبلیغات – تبلیغات الماس – پرچم – مهر دستگاهی – چنلیوم – نشان سینه