تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

نحوه تبلیغات محلی

تبلیغات آنلاین

یک وب سایت برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

بدون وب سایت، مردم نمی توانند به راحتی تجارت شما را پیدا کنند یا بدانند که در مورد چیست.

یا خودتان یک وب سایت با استفاده از یک قالب آنلاین ایجاد کنید، یا شخصی را استخدام کنید تا وب سایت شما را برای شما بسازد.

به این ترتیب، افراد می توانند نام کسب و کار شما را تایپ کنند و همه چیز را در مورد آنچه ارائه می دهید مطالعه کنند.

نحوه تبلیغات محلی

Wix و Squarespace هر دو سازنده وب سایت های محبوبی هستند که یا رایگان هستند یا به شما اجازه می دهند سایت را با استفاده از یک آزمایش رایگان آزمایش کنید.[1]
وب سایت های زیادی به صورت آنلاین وجود دارند که هر آنچه را که باید در مورد ساخت یک وب سایت بر روی پلتفرم خود بدانید را به شما آموزش می دهند.
یک فریلنسر برای کمک به ساخت وب سایت خود استخدام کنید، یا در صورت تمایل از یک نفر محلی بخواهید که به شما کمک کند.

وب سایت خود را به فهرست گوگل ارسال کنید. اگر می خواهید وب سایت شما به گونه ای باشد

که در جستجوی گوگل ظاهر شود، باید آن را به گوگل ارسال کنید. برای شروع به سادگی «Google Search Console» را تایپ کنید.

اگر تغییراتی در وب‌سایت خود ایجاد می‌کنید، نسخه جدید را به Google ارسال کنید تا همه چیز را به‌روز نگه دارید.[2]
موتورهای جستجوی دیگر مانند بینگ فرصت مشابهی را ارائه می دهند. برای اینکه بفهمید کدام موتورهای جستجو نمایه سازی می کنند و آیا هزینه ای وجود دارد، تحقیق کنید.

در حساب های رسانه های اجتماعی فعال باشید.

وب‌سایت‌ها و برنامه‌هایی مانند فیس‌بوک، توییتر، اینستاگرام یا لینکدین مکان‌های عالی برای تبلیغ کسب‌وکار شما هستند.

یک صفحه یا حساب ایجاد کنید که در آن بتوانید تصاویر محصولاتی را که ارائه می کنید پست کنید، به روز رسانی های مهم را پست کنید و دیگران را دنبال کنید تا به تبلیغ کسب و کار محلی خود کمک کنید.

شروع به دنبال کردن افرادی کنید که می شناسید و مشتریان را تشویق به انجام همین کار کنید.[3]
هنگامی که حساب رسانه اجتماعی خود را ایجاد کردید، سایر مشاغل محلی را دنبال کنید تا بتوانند شما را دنبال کنند.
کسب و کار شما برای داشتن یک حساب رسانه اجتماعی نیازی به سرگرمی ندارد.

شرکت های فناوری، نمایندگی های خودرو، و متخصصان مراقبت های بهداشتی، در میان دیگران، همگی می توانند از بازاریابی رسانه های اجتماعی بهره مند شوند.

یک آگهی آنلاین بخرید، مانند تبلیغات بنری یا تبلیغات پرداخت به ازای کلیک. تبلیغات بنری به شما این امکان را می دهد که مخاطبان زیادی را جذب کنید. می‌توانید با پیوستن به یک شبکه تبلیغاتی، کمک گرفتن از خریداران رسانه‌ها، یا درخواست از سایت‌ها که به شما اجازه دهند کسب‌وکارتان را خودتان در وب‌سایتشان تبلیغ کنید، آگهی خریداری کنید.

نحوه تبلیغات محلی

در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، اگر شخصی بر روی تبلیغی که برای کسب و کار خود ایجاد کرده اید کلیک کند، قیمت توافقی را پرداخت می کنید.

بسیاری از موتورهای جستجوی پرداخت به ازای کلیک وجود دارند که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، و مطمئن شوید که برای یافتن اینکه کدام یک مقرون به صرفه‌تر و موفق‌ترین هستند، تحقیقی انجام دهید.[4]

یک فهرست Google Places برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

اگر می‌خواهید وقتی افراد در Google Maps یا از طریق جستجوی Google جستجو می‌کنند، بتوانند کسب‌وکار شما را پیدا کنند، یک فهرست Google Places ایجاد کنید

. می توانید این کار را با تایپ “Google برای کسب و کار من” در موتور جستجو انجام دهید. فهرست رایگان است![5]
برای مثال، اگر یک نانوایی محلی دارید و فهرستی از Google Places ایجاد کرده‌اید، اگر شخصی در همان نزدیکی «bakery» را در Google تایپ کند، کسب‌وکار شما با موقعیت مکانی خود ظاهر می‌شود.

از بازاریابی ایمیلی برای دسترسی به افراد زیادی استفاده کنید.

با اجازه دادن به افراد برای ثبت نام برای دریافت ایمیل، آنها درباره هر گونه به روز رسانی، تبلیغات یا اطلاعات کلی در مورد کسب و کار شما خواهند شنید. می‌توانید آنلاین شوید و نرم‌افزاری را که خودتان می‌توانید راه‌اندازی کنید، تحقیق کنید، یا می‌توانید یک متخصص محلی را برای کمک استخدام کنید.[6]
اگر کسب‌وکاری هستید که دائماً کالاهای جدید ایجاد می‌کنید یا ایده‌های جدیدی ارائه می‌کنید، بازاریابی ایمیلی راهی عالی برای به‌روز نگه داشتن مردم در مورد آنچه در حال حاضر ارائه می‌دهید است.

نحوه تبلیغات محلی

برای تبلیغ کسب و کار خود ویدیو آپلود کنید. ویدئوها روشی جذاب و خلاقانه برای انتشار اطلاعات در مورد کسب و کار شما هستند. می توانید یک ویدیوی ساده ایجاد کنید و در مورد اینکه شرکت شما چقدر عالی است صحبت کنید، یا می توانید یک ویدیوی خلاقانه برای تبلیغ یک پیام بسازید.

ویدیوی خود را تا حد امکان در بسیاری از سایت های رسانه های اجتماعی آپلود کنید و یوتیوب را فراموش نکنید.[7]
برای اینکه ویدیوی خود را جذاب تر و مرتبط تر کنید، از آن در جامعه محلی خود فیلم بگیرید.

شروع به وبلاگ نویسی در مورد کسب و کار خود کنید. ایجاد یک وبلاگ برای تبلیغ کسب و کار شما یک راه عالی برای رساندن اطلاعات به عموم است و در عین حال به آنها اجازه می دهد با شما تعامل داشته باشند.

وبلاگ نویسی شرکت شما را در اینترنت بسیار قابل جستجو می کند و می توانید به افراد اجازه دهید نظرات خود را ارسال کنند و بازخورد خود را ارسال کنند.[8]
از وبلاگ خود برای ارائه بینش در مورد محصولات خود، پاسخ به سؤالاتی که ممکن است افراد داشته باشند یا صحبت در مورد برنامه های آینده استفاده کنید.

استفاده از تبلیغات چاپی

کارت ویزیت بسازید تا بفرستید. اگر قبلاً برای شرکت خود کارت ویزیت درست نکرده اید، این باید یکی از اولین کارهایی باشد که انجام می دهید.

تمام اطلاعات خود را روی کارت لیست کنید، مانند نام، نام ، شماره تلفن، آدرس کسب و کار و غیره. به این ترتیب، می توانید کارت ها را در جیب یا کیف خود نگه دارید و هنگام صحبت با افراد دیگر، آنها را توزیع کنید.[12 ]
حتی اگر آدرس کسب و کار یا شماره تلفن محل کار ندارید، همچنان یک کارت ویزیت ایجاد کنید. فقط گذاشتن نام، عنوان و آدرس ایمیل شما کارساز است.

یک بار در ماه یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کنید.

هر ماه یک بیانیه مطبوعاتی برای روزنامه ها و مجلات محلی ارسال کنید و به آنها اطلاع دهید که در چه زمینه ای بوده اید.

این به خوانندگان این امکان را می‌دهد که درباره آنچه روی آن کار می‌کردید، جوایزی که برنده شده‌اید، کارمندان جدیدی که استخدام کرده‌اید، یا هر اطلاعات ارزشمند دیگری درباره کسب‌وکارتان بشنوند.[14]
حتی اگر کسب و کار یا شماره تلفن محل کار، یک کارت ویزیت ایجاد کنید. فقط نام، عنوان و آدرس ایمیل شما کارساز است.

نحوه تبلیغات محلی

ماشین خود را به یک تبلیغ تبدیل کنید.

می‌توانید این کار را به روش‌های کوچک انجام دهید، مثلاً با گذاشتن برچسب سپر یا آهن‌ربا با نام کسب‌وکارتان روی ماشین‌تان، یا می‌توانید کمی بزرگ‌تر شوید و یک آگهی روی پنجره‌ها بنویسید.

تبلیغات روی ماشین شما به شما امکان می‌دهد در هر کجا که رانندگی می‌کنید به مخاطبان دسترسی داشته باشید.[15]
یک برچسب ماشین برای خود بسازید، یا آنها را به صورت عمده بسازید تا در اختیار دیگران قرار دهید.
شما همچنین می توانید یک ماشین روپینگ انجام دهید که توسط یک متخصص انجام می شود و در قسمت بزرگی از ماشین شما یا حتی در صورت تمایل کل ماشین را به نمایش می گذارد.

محصولات مرتبط