تبلیغات الماس

مطالبی که دراین مقاله میخوانید ...

چگونه یک طرح تبلیغاتی اولیه بنویسیم؟

ایجاد حضور در توییتر

اگر قبلاً ثبت نام نکرده اید در توییتر ثبت نام کنید. یک حساب توییتر ایجاد کنید و با ناوبری و طرح بندی سایت آشنا شوید.

عکس پروفایل خود را به روز کنید از یک تصویر روشن، جذاب و با طراحی خوب استفاده کنید که چشم افراد را به خود جلب کند.

یک تصویر کوچک از لوگوی شرکت شما یک عکس پروفایل کامل است. فقط تصویر پیش‌فرض نمایه توییتر را رها نکنید، زیرا این باعث می‌شود حساب شما ناقص و غیر معتبر به نظر برسد.

یک بیو در پروفایل خود بنویسید. چشمگیر کردن بیو ممکن است دنبال کنندگان معمولی مرورگر را جذب کند.

آن را کوتاه، جالب و دقیق نگه دارید.

شرحی از کسب و کار خود، از جمله کاری که انجام می‌دهید، مشتریان شما، و مکانی که در آن قرار دارید، و همچنین پیوندی به وب‌سایت، شماره تلفن، آدرس و ساعات کار خود اضافه کنید.

چگونه یک طرح تبلیغاتی اولیه بنویسیم؟

حضور توئیتر خود را توسعه دهید.

در مورد کسب و کار خود و هر چیز دیگری که به نظرتان جالب یا مرتبط است، توییت کنید، یا فکر می کنید مشتریان و مشتریان شما از آن لذت خواهند برد. اکانت توییتر خود را با ارسال آن در وب سایت یا فروشگاه خود تبلیغ کنید و سعی کنید تا جایی که می توانید فالوورهای بیشتری داشته باشید.

خرید افزودنی در توییتر.

اگرچه باید برای خدمات آنها هزینه پرداخت کنید، اما توییتر از ads.twitter.com برای تبلیغ مشاغل و به دست آوردن فالوور پشتیبانی می کند.

می‌توانید با قیمتی عالی، افزودنی‌ها را خریداری کنید یا توییت‌های خود را تبلیغ کنید.

هدف قرار دادن توییت های شما

در هر یک از توییت های خود برای مشتریان خود ارزش قائل شوید. در مورد چیزها و موضوعات مفیدی که به مشتریان شما علاقه مند است توییت کنید و پیوندهای مفید و منابع دیگر را به اشتراک بگذارید.

هدایا را برگزار کنید کوپن‌ها یا پیشنهادهای ویژه را توییت کنید، مسابقات برگزار کنید یا به دنبال‌کنندگان خود معاملات دیگری ارائه دهید که در هیچ جای دیگری نمی‌توانند به دست آورند.

به جای اهدای جوایز بزرگ با هر هدیه، این رویدادها را اغلب برگزار کنید، اما جوایز کوچکتری مانند کوپن یا کارت هدیه ارائه دهید.

این کار فالوورهای شما را تشویق می کند تا به طور فعال فید توییتر شما را دنبال کنند و در آن شرکت کنند.

پشتیبانی مشتری را در توییتر ارائه دهید. اطلاعات مفیدی را درباره محصولات و خدمات خود، مانند دفترچه راهنمای تعمیر یکی از محصولات خود، توییت کنید

به دنبال بازخورد مشتریان خود باشید. شکایات و بازخوردهای مشتریان را بپذیرید و در صورت نیاز به صورت خصوصی نسبت به آن اقدام کنید..

چگونه یک طرح تبلیغاتی اولیه بنویسیم؟

مطالب مرتبط جالب ارسال کنید.

توییت‌های خنده‌دار، تصاویر زیبا، ویدیوهای عالی، یا نقل قول‌های الهام‌بخش می‌توانند فید توییتر شما را برای فالوورهایتان جالب‌تر و سرگرم‌کننده‌تر کنند. اطمینان حاصل کنید که همه اینها تا حدودی به کسب و کار یا رشته شما مرتبط هستند و این پست ها را محدود کنید تا بیشتر توییت های شما مستقیماً با تجارت شما مرتبط باشد.

توییت های جالب دنبال کنندگان خود و سایر کاربران را در توییتر بازتوییت کنید. با فالوورهای خود تعامل و گفتگو کنید تا آنها را در گفتگو مشارکت دهید.

با شناخت فالوورهای خود از این طریق، می توانید به آنها کمک کنید تا بیشتر در کسب و کار شما احساس کنند و هیجان زده شوند.

از هشتگ ها استفاده کنید. کلمات کلیدی در هر توییت را با یک هشتگ علامت گذاری کنید تا آنها را به توییت های مرتبط متصل کنید.

این به شما کمک می کند تا به مکالمه بزرگتر در توییتر بپیوندید. همچنین، از آنجایی که هشتگ ها قابل جستجو هستند، این امر باعث افزایش دسترسی توییت های شما می شود.

تعداد توییت هایی را که هر روز پست می کنید محدود کنید. توییت‌های خودکار را بیش از یک یا دو بار در روز پست نکنید، زیرا می‌تواند به سرعت آزاردهنده شود و فالوورهای شما را دور کند

. توییت‌های خود تبلیغی را محدود کنید و چیزی را که ارتباط یا ارزشی ندارد پست نکنید.

به یاد داشته باشید که فالوورهای شما به دلیل خاصی شما را دنبال می کنند، و اگر از این مرزها فراتر بروید، در خطر از دست دادن فالوورها و احتمال از دست دادن مشتریان هستید.

محصولات مرتبط